Гра супроводжує людину протягом усього життя, протягом усього існування людства. Адже, в якійсь мірі, усе наше життя - це гра. Навіть стаючи дорослими, опиняючись у певних життєвих ситуаціях, ми приміряємо на себе ту чи іншу роль. А для маленької дитини гра - це основний вид діяльності, це засіб взаємодії з навколишнім світом, засіб його пізнання. Недаремно гру називають королевою дитинства.
Перед учителями англійської мови життя ставить нові вимоги, завдання, проблеми. Серед них і такі, здійснення яких безпосередньо залежить від нас. Багаторічний досвід педагогічної праці доводить, що якість уроків неможлива без урізноманітнення їхніх форм і методів. Кожен учитель іноземної мови розуміє, наскільки важливо постійно підтримувати інтерес до свого предмета. Ігрова діяльність на уроці, безумовно, зацікавить дітей, надасть уроку більше емоційності, вмотивованості. Рухливі ігри знімуть фізичну втому і емоційну напругу. Тому грати на уроці - справа серйозна.
Успіх роботи багато в чому залежить від умілого добору та організації ігор, що забезпечують ґрунтовне засвоєння мовного матеріалу та мовленнєве спілкування на його основі. Велику популярність на початковому етапі мають ігри - змагання, ігри, що враховують здібності дитини до фантазії та перевтілення, ігри з використанням різних видів наочності, вивчення віршів і пісень. А.С.Макаренко казав, що у дитячому віці гра - це норма, і дитина повинна завжди гратися, навіть коли робить серйозну справу.
А тому, враховуючи психологічні і фізіологічні властивості дітей 6-7 років, треба вибирати найоптимальніший спосіб початкового навчання - ігрові ситуації, ігри. У мене на уроках з'являються м'які іграшки, ляльки. Намагаюся уникати монотонності, використовуючи на кожному уроці елементи несподіванки. Для цього я і використовую різноманітні ігри.
Сучасний урок іноземної мови немислимий без інтенсивності та потребує від учнів концентрації уваги, напруження сил. Застосування ігор дає змогу зберегти ентузіазм і високу працездатність до останніх хвилин уроку. Тому особливо обґрунтованого підходу на уроці англійської мови у початковій школі потребує пізнавальна гра, яка має велике значення в розвитку активності школярів.
Урок має бути насичений такими вправами й іграми, які дали б змогу чергувати види діяльності учнів. Організм дитини потребує рухів. Загальмованій під час уроку руховій енергії дітей необхідно дати вихід. Рухливі ігри на уроках англійської мови, підпорядковані загальному навчальному завданню, допомагають розрядити обстановку на уроці, стимулюючи розумову активність учнів.
Гру на уроці англійської мови можна і треба застосовувати як під час вивчення нової теми, так і під час закріплення й перевірки знань молодших школярів.
Підсумовуючи вищезазначене, можна сказати, що ігрова діяльність розвиває мовленнєві навички учнів та впливає на розвиток особистісних якостей дитини. Вона є провідним містком у методиці викладання англійської мови в початковій школі та сприяє формуванню позитивних якостей особистості, активної життєвої позиції учня в колективі та суспільстві.
ФОНЕТИЧНІ ІГРИ
Who Has the Best Hearing?
Учитель: «Зараз я буду вимовляти українські й англійські звуки. Ваше завдання –підняти руку, коли почуєте англійський звук, а коли український –руку опустити».
Учні, що помилилися, вибувають з гри.
Who Knows the Symbols for the Sounds Best?
1. Учитель вимовляє англійські звуки, а учні показують відповідні їм знаки транскрипції.
2. Учитель показує знаки транскрипції, а учні називають відповідні їм голосний чи приголосний звук або слово, в якому є цей звук.
За кожну правильну відповідь учень одержує бал.
I Hear– I don’t Hear
Учитель вимовляє слова, в яких або є, або немає літери “N”. Учень повинен підняти руку, якщо почує цю букву в слові. Перемагає команда, яка зробила найменше помилок.
Listen the Sounds
Учасники гри стають у коло. Один з гравців кидає м’яч іншому гравцеві й вимовляє звук, наприклад [i]. Гравець, який упіймав м’яч, повинен назвати слово із цим звуком: little, pig, mitten і т.д.
Who Has the Best Pronunciation?
Учитель вимовляє декілька слів, кидаючи м’яч одному з учасників гри. Останній повинен відтворити слова у тому самому порядку, повторюючи вимову та інтонацію вчителя. Кожен учень відповідає двічі. Виграє той, у кого краща англійська вимова.
Who Knows the Symbols for the Sounds?
На дошці написані слова у транскрипції. Завдання учнів –правильно їх прочитати.
Wolf and sheep
Учитель («пастух») обирає водячого («вовка»). У «вовка» в руках декілька карток із крупно написаними словами. Він звертається по черзі до учнів кожної команди. «Ягня» (учень) повинен правильно назвати всі букви слова, написаного на картці. Якщо «ягня» помилився, «вовк» забирає його (учень вибиває з гри). Виграє команда, в якій «вовк» забрав менше «ягнят».
Can you hear?
Учитель поділяє клас на команди. Кожний гравець отримує сигнальну картку (кольоровий олівець) певного кольору. Учитель читає англійські слова. Кожен з членів команди відповідає за певний звук. Наприклад, гравці з синіми картками повинні підняти їх, коли вчитель читає слово зі звуком [o]; гравці з червоними картками повинні підняти їх, коли почують звук [ǽ]; гравці з жовтими картками повинні підняти їх, коли почують звук [υ]; гравці з зеленими картками повинні підняти їх, коли почують звук [e].
Команда, гравець якої першим підняв правильну картку, отримує один бал. Перемагає команда з найбільшою кількістю балів.
Selling words
Клас поділяється на дві команди. Одна команда може «купувати» тільки слова зі звуком [k], а друга –зі звуком [h]. Учитель вимовляє слова з цими звуками. Завдання команд –сказати “I buy it” і «купити» потрібне слово (вчитель дає «покупцю» фішку абр картку). Команда, гравець якої невчасно вигукнув фразу, позбавляється одного лота. Та команда, яка купила найбільше слів , перемагає.
ІГРИ НА ЗАСВОЄННЯ ЛІТЕР АЛФАВІТУ
Who Knows the ABC Best?
Учитель дає завдання представникам обох команд –по черзі виходити до дошки і називати літери алфавіту до тих пір, поки не буде допущена помилка. Команда одержить стільки балів, скільки літер буде названо правильно.
Do You Know the ABC?
Учні класу поділені на команди по 4-5 чоловік, у кожній групі обирається учень-контролер. Учитель називає літери, а учні, користуючись касою літер, ставлять їх у рядок у тому порядку, в якому вони названі. Виграє та група, в якій усі учні впораються із завданням. (Контролери оголошують результати)
Учитель дає завдання представникам від обох команд почергово виходити до дошки і називати літери за розрізною азбукою до тих пір, поки не буде допущено помилку. Команда одержує стільки балів, скільки було названо літер.
Five Cards
Вчитель показує кожному з учасників гри п’ять карток із літерами алфавіту. Виграє той, хто правильно та без пауз називає всі п’ять літер.
Guessing game
Вчитель показує або пише на дошці лише частину букви. Учні здогадуються і називають букву, тоді педагог показує або дописує букву повністю.
Вчитель роздає картки з буквами учням,називає букви у довільному порядку. Учень, букву якого називають, повинен встати, назвати свою букву та сказати слово, яке починається з цієї букви.
Who is the fastest?
Учням роздаються по 3 – 5 карток із літерами та пропонується уважно їх розглянути. Потім учитель називає букву, а ті, в кого є картка з названою літерою, швидко її піднімають та показують іншим. Той, хто запізнився, не має права підняти картку. Учитель проходить між рядами та збирає картки. Виграє той, хто швидше за інших залишається без карток.
The First Letter.
Учні поділяються на команди. Учитель по черзі називає по три слова кожній команді. Учасники гри повинні швидко назвати перші літери цих слів. Виграє той, хто правильно виконав завдання.
Letters –Flowers
На дошці написаний англійський алфавіт з пропущеними буквами. Вчитель пропонує учням уявити, що кожна буква –це квітка, яка вже розквітла. Але ще не всі квіти розквітли, тому що їм не вистачило сонячного тепла. Вчитель малює сонце без промінців. Учні по черзі підходять до дошки, домальовують промінчик до сонця, називають букву, яку цей промінчик зігрів, і вона розквітає. Вчитель записує названу букву.
Words and Letters
Учням пропонується швидко проглянути список слів, а потім назвати слова, у яких є задана літера. Виграє той, хто зможе назвати більше слів.
Do You Know the First Letter of These Word?
Учитель показує малюнки і називає зображені на них предмети іноземною мовою, а учні піднімають картки з першою буквою названого слова. Проходячи між рядами, учитель збирає картки з правильними відповідями. Виграє той, хто раніше за інших залишається без карток
What do I Have?
Клас ділять на 2—3 команди. Учитель показує командам по черзі картку з якою-небудь літерою алфавіту. Учні відповідної команди повинні назвати цю літеру, а потім –якомога більше слів в яких є ця літера.
За кожне правильне слово команді зараховується один бал.
Who Knows More Words?
Для проведення цієї гри потрібно мати такий матеріал: набір карток із літерами і лексичними малюнками. Літери роздають учням. Учитель почергово показує малюнки і дає завдання з розданих літер скласти слова-назви предметів, що зображені на малюнках. Показавши декілька малюнків, учитель проходить між рядами, перевіряє правильність складених слів і пропонує учням прочитати їх. Виграє той, хто правильно складе найбільше слів.
Who is the First?
Учитель викликає до дошки по одному учневі (почергово з кожної команди). Вони повинні скласти і написати на дошці по три слова, що починаються з однієї літери (наприклад, з Р). Учні читають вголос свої слова.За кожне правильно складене та прочитане слово команда одержує бал. Вислухавши відповіді учнів, підводяться підсумки гри.
Alphabet Train.
Учитель почергово викликає учнів із різних команд, пропонує їм сказати речення: “My train is carrying…”, додати слово, що починається на першу (2,3 і т.д.) літеру алфавіту. Наприклад, перший учень говорить: “My train is carrying apples”, другий: “My train is carrying bread”. Учень, який не зможе швидко назвати слово, вибуває з гри. Перемагає команда, в якій залишиться більше учасників.
Guess the Letter
Серед учнів обирають ведучого. Він виходить з класу, а решта загадують літеру. Коли ведучий повертається, йому називають слова з цією літерою до тих пір, поки він не відгадає її.
Наприклад, задумана літера Р. Учні називають слова: pen, pet, copy-book тощо. Коли ведучий відгадає літеру, його місце займе учень, що останнім назвав слово.
Sending a Telegram
Клас поділяється на дві команди, в кожній по одному телеграфісту. Учитель просить надіслати телеграму класу. Називає на вушко слово, а учень повинен по буквам передати його класу. Учні записують його. Потім наступне слово, і так ціле речення. Таку гру можна проводити замість нудних і нецікавих диктантів.
Fill in the Missing Letters
На дошці написані слова, в кожному з яких пропущена одна літера, наприклад: c…p, a…d, p…n. Учитель вимовляє звук і пропонує учням вставити відповідну літеру в слово, де вона пропущена, і назвати його.
ІГРИ НА ЗАСВОЄННЯ ПРАВИЛ ЧИТАННЯ
ТА РОЗВИТОК НАВИЧОК ЧИТАННЯ
Do You Know the Rules of Reading?
Учитель роздає учням по 2-3 картки з написаними словами, потім він промовляє будь-яке слово, наприклад: take. Учні, що мають картки зі словами на це правило читання, читають їх, а потім віддають учителеві. Той, хто помилиться, залишає картки у себе. Виграє той, у кого не залишиться жодної картки на відповідне правило читання.
Can You Read These Combinations of Letters?
Учитель заздалегідь готує картки з вивченими буквосполученнями( ee, ea, ar, or, ir, er, ur, ou, ow, ei(ey), ai(ay), sh,ch ). Потім він вимовляє один звук і пропонує учням показати буквосполучення, яким графічно цей звук передають на письмі. Якщо учень помилиться, вчитель забирає у нього картку з неправильною відповіддю. Виграють учні, у яких залишиться більше карток.
We Can Read Words
1. Учитель пише на дошці декілька слів і дає учням завдання знайти серед них три, в яких літера А читається як звук [ ei ]. Виграє той, хто швидше виконає завдання.
2. Учитель показує слова 1-2 хвилини, потім закриває їх і пропонує учням назвати лише ті, в яких був звук [ …]. Учень повинен швидко назвати слова з цим звуком.
Read flash cards
Учитель у швидкому темпі показує учням картки на відомі правила читання для того, щоб вони правильно прочитали їх. Той, хто помилиться, вибуває з гри. Картки, що були неправильно прочитані, відкладають убік, а потім знову їх читають уголос.
Find the Key Word or Word-Combination
Учитель готує два набори карток. Перший набор включає в себе питання до прочитаного тексту, другий –ключові слова та словосполучення, необхідні для відповіді.
Клас ділиться на дві команди. Вчитель роздає учням картки з ключовими словами та словосполученнями.
1. Учитель швидко показує гравцям картку із питанням, а потім забирає її. Учень, що має картку з ключовим словом або словосполученням, необхідним для відповіді на це запитання, встає, показує її всім учням і називає це слово або словосполучення.
2. Учитель швидко показує учням картку із запитанням. Учень не тільки знаходить потрібне слово або словосполучення зі свого набору, але й дає повну відповідь на питання. Якщо учень відповів правильно, його команда держке бал.
Read the Word, Word-Combination or Sentence
Учитель готує картки зі словами, словосполученнями та реченнями до тем.
Клас ділиться на дві команди. Назву теми записують на дошці. Вчитель показує картку спочатку одній команді, а потім –іншій . Якщо на картці записане речення, слово або словосполучення, яке відноситься до теми, будь-хто з команди встає і зачитує написане на картці вголос. Якщо зміст її не відповідає темі, всі учні команди говорять: “No”.
Put the Words or Word-Combination in Sentence
Клас ділиться на дві команди. Вчитель записує на дошці речення, виписані з будь-якого тексту підручника, що передають його загальний зміст. Але в реченнях пропущені ключові слова чи словосполучення. Учні уважно читають про себе всі речення, виписані на дошці. Потім за сигналом вчителя гравці обох команд відкривають підручник на вказаній сторінці і починають читати текст, шукаючи у ньому необхідне слово або словосполучення до кожного речення. Учень, котрий перший знайшов слово, підходить до дошки і вписує його у відповідну клітинку. Якщо він не помилився, його команда одержує бал. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів.
ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ
Who Understand the Text Best?
Учитель роздає учням картки, на яких написані речення, що або відповідають змістові тексту, або не відповідають йому. Завдання учнів – після прослуховування тексту відмітити плюсами ті речення, що відповідають змістові. Перемагають перші три учні, які швидше виконають завдання.
Listen to the Text and Try to Remember as Many Words as You Can
Учитель читає невеликий уривок, в якому всі слова добре знайомі учнями. Вони отримують завдання – назвати якомога більшу кількість слів (іменників, числівників, прикметників, дієслів) з прочитаного уривка.
Which Team Is the Best?
Клас ділять на дві команди. Вчитель викликає почергово учнів з обох коман і дає різні розпорядження, наприклад: “Walk round the table”, “Go to the blackboard”.
За кожне правильно виконане завдання команда одержує бал.
What Is He Doing?
Учитель віддає розпорядження одному з гравців першої команди, потім ставить питання до представників іншої команди. Наприклад: “Bohdan, come up to me and take my book off the table”. Коли розпорядження виконано, він запитує: “Where is Bohdan?”, “What is he doing?”, “What has he in his hands?”, “What book is it?”, “Whose book is it?”.
Команда одержує по 1 балу за кожне правильно виконане розпорядження і за кожну правильну відповідь.
Spoken Messages
Клас ділиться на три команди. Вчитель заздалегідь записує на трьох аркушах паперу по одному реченню, в якому є будь-яке розпорядження.
Учитель передає ці записки трьом учням. Учні читають вказівки і передають їх своєму сусідові, а той далі. Гравці,які сидять за останніми партами, повинні виконати завдання. Виграє команда, яка швидко та
правильно виконає завдання.
Listen and Find Pictures
Клас ділиться на дві команди. Учасники гри уважно слухають текст. На
Столі вчителя розкладені малюнки, деякі з них не відповідають змістові тексту. Представник однієї команди, якого викликали до дошки, повинен розставити малюнки в правильній послідовності відповідно до змісту тексту. Потім учні слухають інший текст, учитель викликає наступного учня.
Numbers, Line Up!
Кожен учень класу отримує картку з числівником від 1 до 0. Учитель називає номер, наприклад: 570. Учні, які мають цифри 5,7,0, виходять уперед і показують число. Надалі числа можна ускладнювати.
Do it!
На столі вчителя розкладені різні предмети. До дошки викликають двох учнів. Вчитель дає їм розпорядження, які стосуються предметів, які знаходяться на столі.
Наприклад: Візьми синю ручку! Поклади червону ручку в пенал! Дай мені книгу!
Blind Man
Усі учні, взявшись за руки, утворюють коло. Одному з учнів зав’язують очі, і він стає у центр кола. Він повільно лічить від 1 до 10, а учні в цей час рухаються по колу. Після того, як ведучий скаже «10», всі зупиняються. Ведучий із зав’язаними очима підходить до будь-кого з учнів і запитує його англійською мовою різні питання, крім “What is your name?”. По голосу він має здогадатися, з ким розмовляє, і назвати його ім’я.
Gossip
Учні сідають або стають у ряд. Гравця, що знаходиться скраю, обирають ведучим. Він шепоче на вухо своєму сусідові яке-небудь речення. Другий учень шепоче його наступному і т.д. Потім кожен гравець, починаючи з останнього у ряду, називає це речення вголос.
Running dictation
Клас ділиться на команди. На дошці кріпиться листок із реченнями або словами. Один учень кожної команди швидко іде до дошки, запам’ятовує речення, повертається до команди та диктує це речення. (Бігати не дозволяється!). Потім інший учень має чергу і так далі. Перша команда, яка зібрала всі речення і записала їх правильно виграє.
Let's colour the baloons
Учням пропонують розфарбувати повітряні кульки за вказівками вчителя. Потім потрібно правильно назвати колір кожної кульки. Виграє той, хто правильно назве всі кольори.
Наприклад: Number 1. It is red.
Number 2.It is blue. І.т.д.
Simon Says
Вчитель віддає команди. Якщо перед командою вчитель каже «Simon Says», то учні виконують команду. Якщо команда віддана без слів “Simon Says”, учні повинні залишатися нерухомо на місці.
“Snowball” – одна з найпоширеніших видів лексичної гри, її перевага в тому, що ця гра може використовуватися під час вивчення будь-якої теми. Гра покликана активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, добре тренує пам’ять і сприяє розвитку уваги. Учитель говорить: “I have a grandmother” і просить першого учня повторити сказане учителем слово і додати своє: “I have a grandmother and an uncle”. Гра триває доки кожен її учасник не відтворить встановлений ланцюжок слів.
“Word-search grid” – гра для розвитку уважності, спостережливості і активізації активного словникового запасу. На дошці намальоване поле у вигляді з сітки клітин, в кожній з яких написана буква алфавіту. Серед літер зашифровані слова з певної теми. Завдання учнів - самостійно відшукати серед літер дані слова, спираючись на список внизу сторінки.
“Up and down” – різновид лексичної гри, яку також можна використовувати у вигляді другої фіз. хвилинки. Ця гра забезпечую концентрацію уваги на вивчених словах і дозволяє дітям трохи порухатись. Учитель роздає по 3-4 картки зі словами. Учитель показує малюнок – учень, у якого є відповідне слово, повинен встати, назвати і показати слово. Бажано малюнки показувати швидко, щоб підвищити активність і уважність учнів.
“Missing vowels” - легка у підготовці і проведенні, цікава гра на відпрацювання вивчених лексичних одиниць. Завдання можна записати як на дошці так і використовуючи роздаткові картки (дод.2). Завдання учнів вставити у слова пропущені голосні літери.
“Memory game” – гра призначена розвивати пам’ять у дітей. Учитель розвішує на дошці 10 карток за вивченою темою, усі хором називають слова. Коли учитель просить усіх заплющити очі, він прибирає одну з карток. Учні мають здогадатися, яка картка пропущена і назвати весь ряд з 10 слів. Гра триває доти, доки на дошці не залишиться жодного малюнку, а учні назвуть їх всі по пам’яті.
«Bingo!» Гра «Лексичне лото»
Мета: повторення лексики з будь – якої теми.
Учитель готує список слів з якої – небудь лексичної групи (назви тварин, ма-газинів, меблів, шкільного приладдя тощо). Кожний учень креслить на аркуші па-перу квадрат, який ділить на 9 маленьких квадратів, у кожному з яких учні пи-шуть по одному слову із заданої групи.
На виконання цього завдання учням дається 3-5 хвилин, після чого вчитель голосно читає слова зі свого списку, викреслюючи прочитані. Учні викреслюють слова, які є у їхніх квадратах. У кого виходить три закреслені слова по вертикалі, горизонталі або діагоналі, той говорить: «Bingo!». Цьому учню надається перше місце. А вчитель продовжує читати слова зі списку, щоб визначити друге і третє місце.
Гра «Хрестики – нулики»
Мета: активізація лексики з певної теми.
Учитель ділить клас на дві команди – «хрестики» і «нулики». На дошці зобра-жено квадрат, який поділено на 9 менших квадратиків. В кожному квадраті напи-сана назва теми-категорії, наприклад: animals, seasons, food, weather, professions, clothes і т. д. Кожна команда вибирає собі категорію, а вчитель читає запитання до цієї категорії. Якщо гравці відповідають на запитання, то вчитель замість катего-рії ставить значок команди, що дала відповідь: хрестик або нулик. Перемагає ко-манда, що має три хрестика чи нулика підряд. Запитання можуть бути такі:
Animals: It lives in the forest; it’s brown and fat and has a short tail. (A bear)
Seasons: Children don’t go to school in … (Summer)
Food: What vegetables do you need to cook vegetable salad?
Weather: What can we see in the sky at day when there are no clouds? (The sun)
Professions: People of this profession sell things. (A seller) і т. д.
Гра «Їстівне – неїстівне»
Мета: активізація лексики з різних тем.
Гра проводиться з м’ячем. Учитель або учень кидає м’яча іншому учневі, називаючи певне слово. Якщо слово означає їстівний предмет, дитина ловить м’яча, якщо ж неїстівний – відкидає його.
Гра «Лотерея»
Мета: активізація структури there is/there are … у загальних питаннях і відповідях.
Учитель приносить у клас коробку чи сумку, де є багато предметів, назви яких відомі учням. Учні по черзі ставлять запитання: Is there a … in the box (bag)? Учи-тель дістає відгаданий предмет. До нього прив’язаний папірець з надписом, скільки очок заробив учень. Часто вживані предмети (олівець, ручка, зошит, кни-жка) можуть «коштувати» одне очко, предмети, наявність яких у класі є несподі-ванкою (квітка, чашка, іграшковий собачка тощо), можуть оцінюватись більшою кількістю очок. Виграє той, хто відгадає предметів на більшу кількість очок.
Гра «Скажи наступне слово»
Мета: засвоєння та повторення назв днів тижнів, місяців, дат, числівників.
Учитель називає день тижня, місяць, дату або числівник. Учні по черзі швидко називають наступний день, місяць, дату або числівник. За кожне правильне слово учень дістає очко.
Цю гру можна проводити на командну чи особисту першість.
«Перевір себе»
(учням пропонують тему (school, animals, clothes, weather, character and appearance), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів
(учням пропонують тему (school, animals, clothes, weather, character and appearance), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів
«Вінегрет»
(на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)
(на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)
«Познайом мене зі своїми друзями»
Учні стають у коло. Кожен повинен відрекомендувати сусіда праворуч і ліворуч: „His name is...". (Його ім'я....). „Her name is...". (її ім'я...). Тема: Учень та його оточення.
«Вгадай задуманий предмет»
Учень виходить із класу. Діти задумують предмет. Учень входить до класу і запитує: „Is it a book?" (Це книга?). Клас хором відповідає: „Yes (no). It's (not) a book" (так або ні). Учню дозволяють поставити не більше трьох запитань. Якщо після третього запитання він не вгадав предмет, діти називають його хором.
«Світлофор»
Учитель каже, що він називатиме предмети, які учні звичайно кладуть у портфель, коли йдуть до школи. Якщо це відповідає дійсності, учні показують зелений колір „світлофора", якщо ні, то червоний. Гра проводиться англійською мовою в швидкому темпі. Діти, які правильно і швидко відповідають, нагороджуються призами (вирізані різнокольорові предмети, фігурки, іграшки та ін.).
Наприклад: a pen, a rule, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.
«Біла ворона»
Вчитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої.
Комментариев нет:
Отправить комментарий